20 December 2009

2007 - 1000 Kilometers

Oregon جَز نیست ، موسیقی است، موسیقی جهانی است. آمریکایی است ولی بیشترهندی است.
تبلا، سی تار، گیتار کلاسیک، اوبوا، ویلون سل، کنتر باس ... هیچ ساز الکترونیکی وجود ندارد.
1000Kilometers همان قدر که باید، طولانیست. همان قدر که باید، صدای اوبوا در آن بلند است. همان قدر که باید، صداها حجم دارند.
در 1000Kilometers فقط به موسیقی توجه شده است. هیچ چیز اضافه نیست. هیچ چیز کم نیست. هیچ پیامی برای کسی ندارد. هیچ نشانه ای از سبک خاص یا دوره خاصی ندارد.
استفاده از هرگونه فیلتر و اکوالایزر در هنگام گوش دادن به این آلبوم جرم است.
کاور آلبوم عکس پیرمردهای شاد است.

4 comments:

Mehdi said...

چقدر این دفعه خوب نوشتی. ایول آلبوم

یاشار said...

سلام... چه وبلاگ خوبی داری... شما هم کنسرت نایما آمده بودین؟ عالی بود

یاشار said...

راستی با تبادل لینک موافقی؟ من با اجازا لینک کردم

Anonymous said...

سلام
من نويد هستم در سايت آقاي هومن با شما آشنا شدم
وبلاگ جلبي در مورد موسيقي خارجي داريد. من از همه مي پرسم از آثار پاپ راك دهه 80 مثل مدرن - سندرا - و سي سي كچ هم چيزي داريد البته اورجينال