02 December 2009

1978 - La Follia Del Mimo Di Fuoco




سمفونیک پروگرسیو راک جز فیوژن آوانگارد ایتالیایی !
کاملاً اتفاقی کشفش کردم. یکی از بهترین آلبومهای ایتالیایی که تا حالا گوش دادم.
خیلی عجیبه. ترکیب چندین سبک تو هر آهنگاش هست. خیلی زیاد باید گوشش داد.
گیتار کلاسیک، گیتار الکتریک، ساکسیفون ، فلوت، ویلون.... همه چی داره.
یه کلیپ ازش دیدم که همه اعضا گریم و لباس سیرک داشتن.
کیفیتش پایینه ، خیلی هم گشتم بهترشو پیدا کنم ولی نبود.
گروه همین یه آلبومو داشته .تازه اینم مجموعه تک کاراشون در سالهای 72 تا 78 بوده.
به هر حال برای الآن من که می خوام یادم نیاد از چی ناراحتم خوبه.
.
روشنایی افکاردوست روشن فکرم، شبها آزارم می داد، دیشب پرده ها را کشیدم اتاقم تاریک شد، ولی در تاریکی هم خوابم نبرد. این بار از ناراحتی. به خاطر خودم و به خاطر خودش. رادیو گوش دادم و بیدار ماندم. رادیو آن آهنگ خوب را که منتظرش بودم پخش کرد. ساعت 4:20 صبح. رادیو اتفاقی آهنگ را پخش کرد. ولی من منتظر بودم. آهنگ می گفت:



ای عشق همتی کن رنجم به سر بر ، ای عشق
از پا نشسته داری، دستی برآور ای عشق
ما خسته ایم و تشنه، تو سایه ای و چشمه
باغی پس از بیابان باغ مشجر ای عشق

2 comments:

Mehdi said...

khaanandatim

nooshin askari said...

i can not say where did it began
was it in some land of grey and pink
or in her land of red and green
but i know she never forgets a dream
some kind of childish happiness she felt with him

i am not sure if they have talked about anything that no-one ever has
a little about caravan and some about can
and sometimes about a young man who made a fan!

i do not know if she made it or not
to make him find himself in wonderland
where they could play all the time hand in hand

i also can not say when did it happen
was it the time he found her red skirt all of a sudden

i am not sure he remembers where he kept it
her mother also bought a new one of it
but she is still missing the old one which he has it

i don't know has he ever loved her or not
but i surely know he has made her happy a lot